Supreme Media Blog | Goedkoop is duurkoop

Goedkoop is duurkoop

Ben je ooit wel eens op een website geweest die je aan het lachen maakte? Niet vanwege hoe grappig de website was, maar door hoe slecht hij was ontworpen? Er zijn op het moment ontelbaar veel sites die op een bepaalde dienst richten maar zo een website uit de grond stampen die niet met de eindgebruiker in het achterhoofd is ontworpen. Wat Supreme Media hiervan vindt? Doe eens een gok…

Het antwoord is slecht, simpelweg omdat het niet aan de verwachtingen van onze klant voldoet. Klanten zijn niet geduldig genoeg om een slechte site te bekijken en zeg nou eerlijk we wachten niet 1-3 minuten voor een website om te laden en als de site niet responsive is zijn we al helemaal snel vertrokken. Maar mijn punt is dat dit te veel gebeurt. Ik zie talloze websites die slecht ontworpen zijn door bedrijven die zich richten om duizenden templates op de markt te zetten voor een bedrag waarmee je de tank van een auto nog niet vol kan gooien (dan hebben we het over bedragen van 100 euro voor een complete website)

Heeft u nou ook zo’n slecht ontworpen website? Spandeert u ook duizenden euro’s op internet marketing en ontvangt u geen leads? Overweeg dan de volgende tips voordat u geld in uw marketingbudget investeert:

Een slecht ontworpen website stuurt het verkeerde bericht

Denk als de gebruiker en ontwerp met de eindgebruiker in gedachten; dit blijft de centrale focus voor alle ontwerptrends. Eerste indrukken blijven een primaire factor voor een eindgebruiker Een website is een voorbeeld van de kwaliteit van de producten en / of diensten van uw bedrijf, dus zorg ervoor dat uw website uw bedrijf goed vertegenwoordigt.

Focus op deze ontwerp principes

U kunt zich afvragen wat een goed ontworpen website is. Gooi het visuele ontwerp uit het raam en ga een stap terug. Wie gaat uw website gebruiken? Hoe gaan ze uw website gebruiken? Een gebruikersgerichte website bepaalt het succes van uw bedrijf in de lange termijn tegenover een visueel (dwingende) website. Een prachtig ontworpen website die een slechte gebruikerservaring heeft, brengt u niets, zelfs niet met een groot marketingbudget.

Dus, onze oplossing is het ontwerpen van een betere website voor de marketing inspanningen die u daarna gaat verrichten. Zet dus alle marketing inspanningen in de wacht totdat u een gebruikersgerichte website heeft ontwikkeld. Alle marketing acties stuurt klanten naar uw winkel, maar u wilt ook dat zij niet alleen blijven kijken. Als uw gebruiker niet goed door uw site kan navigeren, ontvangt u niet het gewenste verkeer en de gewenste leads. Uiteindelijk doen we altijd wat het beste is voor onze klanten.

Om meer te weten te komen over Supreme media of om een gratis website consultatie in te plannen. Bel ons dan via het nummer 06-23 37 03 73 of mail naar info@supreme-media.nl