Het bouwen van een website

Het bouwen van een website is een zeer creatief proces, voortdurend verfijnen en meedenken met onze klanten om zo het beste te communiceren over hun producten, diensten en belangrijke kernpunten van onze klanten. Immers, als we onze klanten niet helpen om hun activiteiten online te laten groeien, hebben we ons werk niet goed gedaan.

Als u een website bij ons laat bouwen of overweegt om er een bij ons te laten bouwen, zullen we ons best doen om onze kennis van het web te balanceren met alles wat we weten over uw bedrijfstak. Zodra we met die twee dingen verder kunnen, kan niets ons tegenhouden met het opbouwen van een geweldige website met geweldige conversiepercentages.

Inhoud is slechts een van de manieren waarop we kunnen communiceren met gebruikers op een website.Het is belangrijk om kopieën, afbeeldingen, en andere afbeeldingen te gebruiken om ervoor te zorgen dat een bericht van jou bedrijf duidelijk wordt gecommuniceerd, je wilt mensen alleen niet overspoelen met informatie. Google wil bijvoorbeeld dat websites op een gebruikersvriendelijke manier worden gebouwd en geshowd. Het moet makkelijk te begrijpen en te lezen zijn.

Mooie fotografie maakt een geweldige website. Wanneer we klanten voor het eerst ontmoeten voor een nieuwe site vragen we altijd om een lijst te geven van hun favoriete websites van concurrenten. Als we deze intern beoordelen, zien we altijd een gemeenschappelijk thema: geweldige foto’s. Neem deze sites als voorbeeld:

https://www.bever.nl
https://www.centerparcs.nl

Deze websites zijn fantastisch (grote bedrijven hoeven niet altijd beter beeldmateriaal te hebben); Het zijn de foto’s die ervoor zorgen dat ze zo lijken. Houd er rekening mee dat we ook foto’s kunnen gebruiken die u zelf heeft gemaakt, uw website ziet er dan nog steeds goed uit, maar als u een fotograaf kunt krijgen, raden wij u aan om dit te doen.

Het is belangrijk om in gedachten te houden dat hoe u met andere professionals in uw bedrijf communiceert, veel verschilt van hoe u op de website aan uw eindgebruikers zal moeten communiceren. Vaak mag het minder technisch en in begrijpbare taal uitgelegd. De conclusie hierbij is dus Less is more.