Supreme Media | Digitale marketing is prachtig

Digitale marketing is prachtig

Al die digitale instrumenten die wij tegenwoordig tot onze beschikking hebben om onze klanten (en onszelf) te helpen zijn eindeloos. We kunnen monitoren waar een gebruiker vandaan komt en hun activiteit bijhouden. Met traditionele reclame kan dit niet en dat is een groot verschil. Kan u de route van een bestuurder die uw billboard heeft gezien, volgen? Nee. Kunt u achterhalen hoeveel mensen uw bedrijf uit een radioadvertentie hebben gebeld? Natuurlijk kan je het allemaal wel meten. Maar online is het monitoren van klanten of potentiële klanten veel gemakkelijker.

Wij kunnen onze klanten de resultaten van een website en digitale marketing tonen met een uitgebreide analyse. Bijvoorbeeld, veel van onze klanten verkopen producten of diensten via het web. We hebben toegang tot de rapportage (bijvoorbeeld google) om te zien hoeveel mensen er hebben gezocht en waarop zij dan zoeken. Waarom is het belangrijk dat we dit weten? We moeten weten wat wel en niet werkt.  Dit is onze missie. We houden van een fancy design en nieuwe marketing trends, maar op het einde van de dag willen we gewoon wat WERKT voor onze klanten. Dit gaat niet alleen over de bestaande Supreme Media klanten; dit geldt voor  alle klanten van het digitaal agentschap.

Ik wil ervoor zorgen dat we alles in het werk stellen om uw website en marketing succesvol te maken. Communicatie moet echter een tweerichtingsstraat zijn. Als dat nog niet het geval is, hebben we wat oplossingen.

Stel bijvoorbeeld dat je een bedrijf bent die op (nieuwe website Zwolle) zoekt. Uw website is fantastisch en het design is prachtig. Maar elke keer dat een klant belt, denken ze dat je alleen websites bouwt maar eigenlijk doe je veel meer. Dan moet je dus eigenlijk je marketing en website inhoud vergroten met meer content om ervoor te zorgen dat er geen overweging is om andere producten bij een concurrent te bestellen.

Uiteindelijk is de communicatie met uw digitale klant dus essentieel voor uw succes. Er is veel wat we kunnen doen met minimale begeleiding, maar sommige face-to-face of telefooncommunicatie zijn zelfs in een volledig digitale wereld essentieel.